Zondag (rustdag?) - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Fred&Jeroen - WaarBenJij.nu Zondag (rustdag?) - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Fred&Jeroen - WaarBenJij.nu

Zondag (rustdag?)

Door: Fred & Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Fred&Jeroen

25 Mei 2014 | Nederland, De Lier

Moguh.
nou van een echte rustdag is in de voorbereiding nog geen sprake.gister nog ff donker getint vizier voor op de helm als extra aangeschaft. achter op bij mijn vriend Dick op de Honda CBR naar motorpoort wateringen waar ik weer prima geholpen ben door Nathalie. vandaag nog weer een klus erbij verkeersregelaar zijn tijdens de Westland Marathon, met ja om beetje in motor stijl te blijven 2 agenten erbij van het motorbegeleidingsteam. de tas/koffer inpakken moet nog maar even wachten!!ook nog eind van de middag bowlen in De Lier met het gezin,daarna eten aldaar het Amerikaanse stijl aangeklede route 66 restaurant om alvast beetje in de stemming te komen.dan nog maar 2 dagen werken en woensdag morgen vroeg Maatje Jeroen ophalen voor vertrek naar Schiphol (parkeren bij Happy Parking).
wij zullen wel niet de enige zijn die beetje last hebben van gezonde stress.
tot zover deze zondag
groet Fred & Jeroen

Fred&Jeroen

Hallo wij zijn 2 collega's en rijden sinds 3 jaar motor, en wij gaan met een groep van 11 andere motorrijders Route 66 beleven, de organisatie is in handen van Route 66 reizen.

Actief sinds 28 April 2014